Despre evenimente Publicitate Cluj Signatura

Cariera in publicitate, branding

Despre evenimente

Necesara nota teatrala

Piesele de teatru au de obicei o structura fixa: un inceput, un “ceva” care rastoarna actiunea, un final cu o rasucire de 180 de grade.

Asa ar trebui sa se intample si cu evenimentele: invitatii sa vina cu pre-dispozitia, iar manifestarea sa le dea cadou pentru acasa o traire noua, benefica, asemanatoare celei cathartice. Cred ca orice eveniment care nu le ofera acest lucru este un esec. O “actiune” oarecare (bifata, fireste, pe un planner), la care vin oameni cu un statut socio-cultural asemanator, discuta, mananca si beau. O “actiune” cuminte. Fara vreo nota creativa. Comoda.

La teatru, regizorul ne spunea mereu: “Ce-i usor si comod e <>. Daca vrei sa iasa ceva care sa <> trebuie sa te chinui”.

Exemplu ipotetic: eveniment organizat de/pentru o agentie de turism. Scenariu probabil: decor cu avionase, umbrelute, fotografii cu locuri exotice, trei – patru fotomodele de ambele sexe, decorative in costumele de baie, pozand prin vreun colt. Decat un asemenea “ghiveci” (apropo, stiati ca exista un festival al ghiveciului in 13-15 iunie in statiunea ungureasca Hajdúszoboszló ?), mai bine lucruri simple, fiindca “less is more”.

Varianta creativa: se alege o tara promovata intens de agentia in cauza – de exemplu Grecia. Atmosfera se induce prin toate elementele principale: decor amplu, muzica, costumatia personalului. Odata cu intrarea in spatiu, invitatii vor intra instantaneu in atmosfera - ca la teatru, unde prima imagine/replica are importanta sporita, avand rol de captatio benevolentia.

Desfasurarea evenimentului include aparitia spectaculoasa, cu sunet si lumina, a unei trupe cu dansuri traditionale grecesti. La propunerea dansatorilor, invitatii intra in joc, apoi invata, impreuna, pasii de la Zorba Grecul. Iata interactivitatea, atat de importanta la o asemenea manifestare.

Cine participa la un asemenea eveniment si-l va aminti mereu cu placere, asa cum isi va aminti si numele agentiei care l-a invitat.

Comunicarea, ca si teatrul, inseamna creatie. Valoarea creste direct proportional cu inventivitatea.

 

Andrei Stehan, Events Manager

Strategie Branding Publicitate Cluj

Noutati

Cariera

Opinii

Opinii despre publicitate, branding si strategie in Cluj

De ce

Despre creativitate

Despre evenimente

Signatura Strategic Creativity